نقش هولوگرام در جوامع آموزشی چیست ؟
دنیس گاربور فیزیکدان مجارستانی جایزه پولیترز خود را برای معرفی اصل هولوگرافی در سال 1947 بدست آورد. اما تا زمانی که اختراع لیزر در سال 1960 انجام نگرفت دانشمندان، پزشکان، تکنولیوژیست ها و عموم مردم شروع به جدی گرفتن توانایی هولوگرافی کردند.
سوال ها بر این مبنا بود که چه زمانی تصاویر سه بعدی و سیستم های سه بعدی بر سرگرمی آمریکایی ها تاثیر خواهد گذاشت. هنر پاسخ اول را می دهد قبل از اینکه تحصیل کرده ها و طراحان آموزشی و دانش آموزان سعی کنند بفهمند که چقدر نقش هولوگرام سه بعدی روی شیوه های تدریس و محیط های یادگیری زیاد است.
نویسنده از ویژگی یک بازی تخته سنتی به عنوان یک بازتاب دهنده برای نشان دادن تجربیات مرسوم و تکامل یافته سه بعدی و فناوری برای آموزش استفاده می کند. با استفاده از عناصر و بهره برداری از وسایل اسباب بازی کودکان آمریکایی و همچنین یک بازتاب دهنده هولوگرامی از مغز انسان است، طراحی این پوستر اثرات آموزشی 3D تصاویر بازی ها و سیستم ها را در بر دارد که بر دانش یادگیری تاثیر می گذارد.
همانند عوامل تدریس، هولوگرام ها میتوانند جایگزینی برای اشیاء واقعی باشند (انسان ها، اندام ها و شخصیت های متحرک) و همچنین عوامل (تعلیم و تربیت، اواتارها، بازتابدهنده) در انواع مختلف محیط یادگیری با استفاده از بسیاری از سیستم ها (مستقیم، ناپایدار، واقعیت افزوده) و وسایل الکترونیکی (موبایل ها، کامپیوترها، قرص، تلویزیون) باشند. برای اینکه متوجه اهمیت استفاده از هولوگرافی در مدرسه، تنظیمات بالینی و عمومی شویم نویسنده مزایای استفاده از تصاویر سه بعدی را به عنوان ابزار آموزشی مشخص می کند.
چه تحقیقی اثرات هولوگرافی را به عنوان ابزارهای آموزشی استفاده می کند؟ آیا هولوگرافی جنبش و تاثیرات تحرک کودکان را متفاوت از بزرگسالان می بیند؟ کدام آموزش های ارزیابی و سه بعدی ممکن است از طرز یادگیری خاصی پشتیبانی کند؟ پوستر ISDH هولوگرام، به عنوان نماینده تدریس طراحی شده است تا بینندگان را مورد تشویق قرار دهد تا به این و دیگر سوالات در مورد تاثیر تصاویر سه بعدی بازی ها و سیستم ها در فناوری علم پاسخ دهند.
تصاویر سه بعدی، فناوری هولوگرام سه بعدی، عکس ها و تصویرها به صورت چشمگیری در زمینه آموزش و پرورش تاثیر می گذارد. همچنین بر طراحی فعالیت های آموزشی در محیط ها و در تمام رشته ها و زمینه های محتوا، به ویژه در حوزه علم مورد تاثیر قرار گرفته می شود.
فناوری هولوگرام می تواند سیستم های آموزشی تعاملی متفاوت و متنوعی از تنطیمات یادگیری سنتی در زمینه های مفهومی و زمان و فضا به نمایش بگذارد. هولوگرام فقط یک تکنیک است که می تواند کیفیت کامل و مناسبی از یک جسم سه بعدی را ثبت کند و به ناظر این اجازه را می دهد که به راحتی آن را به عنوان یک تصویر ببیند. هولوگرام های انسان، سازمان ها و نمونه های دیگر می توانند برای آموزش بزرگسالان و کودکان به روش های ساده و بهداشتی استفاده شوند. همچنین میتوان از پروتکل ها برای آموزش دانشجویان پزشکی و پزشکان با آخرین تکنیک های جراحی و ابزار های نوآورانه و محیط استفاده کرد.
برای یادگیرندگان در تمام سنین بازی های سه بعدی و سیستم ها که ارائه دهنده آموزه های تحریک آمیز هستند میتوانند حاوی اطلاعات علمی پیچیده باشند که این موضوع نه تنها با معنی و آموزنده است بلکه جذاب هم هست. آواتارهای پزشکی با استفاده از هولوگرام سه بعدی که در توسعه رانندگی و نوآوری و دانش در مورد افزایش یادگیری بیماران، دکترها و دانش آموزان در مورد بدن انسان به اطلاعات پزشکی دسترسی پیدا می کنند و شرایط سلامتی را ثبت می کنند.
پیشنهاد میکنیم مقاله زیر را نیز بخوانید:
در طراحی آواتارهای پزشکی هولوگرام سه بعدی به عنوان عوامل موثر در آموزش مبتنی بر دانش شناخته شده اند. انجام دادن کاری به عنوان مربیان علوم در محیط های یادگیری از برنامه های آواتار در داده های پزشکی و آموزشی استفاده می کنند تا هدایتی برای یادگیری علمی باشد. تجربه دانش آموزان و ایجاد حالت های مختلف حسی و درک ها به عنوان مغز در تنظیمات هولوگرام سه بعدی یادگیری تعامل دارند. Holorad مجموعه های استاندارد و سفارشی، روشن و شفاف Voxgrams و تصاویر سه بعدی را تولید می کند که به معنی واقعی کلمه در فضا معلق است، برای تدریس خوب تست علم دانش آموزان و درک آن ها از آناتومی لازم است.
دانشجویان گزارش می دهند که تدریس با نظر بصری “سه بعدی اشعه ایکس” voxgrams به میزان قابل توجهی افزایش میابد. علاوه بر اطلاعات تصویر بیمار، Holorad سرگرمی محبوب و آموزشی 3D را توسعه داده و همچنین تجربه های آموزشی در مرکز Epcot دیزنی و هولوگرام فضایی که بخشی از علم هستند را به خوبی برنامه های آموزشی در موزه های ملی، فرودگاه ها و مکان های عمومی دیگر گسترش داده است.
دانشجویان، دانش آموزان، پزشکان و بیماران با طرح های مختلف هولوگرام سه بعدی برنامه نویسی و وظیفه شناسی تجربه های ذهنی در برنامه های کاربردی در زمان واقعی ارتباط برقرار می کنند. آن ها مهارت های علمی خویش را توسعه می دهند و ساختن توانایی فکری آن ها برای یادگیری علم در مراحل هماهنگ فراهم می گردد. فراهم کردن سریع اطلاعات سه بعدی هولوگرام ها به طور منحصر به فرد، درک خود به خود از انسان و روابطی است که به طور موثر نمی توانند با عکس ها یا نمودارها آموخته شوند را آسان می کند.