دانشنامه

اعتباربخشی هولوگرام در صنایع

هر تجارت یا صنعتی می تواند از محصولات هولوگرافی برای افزایش اعتبار بخشی و همچنین افزایش دفعات در معرض دید و توجه قرار گرفتن آرم و برند تجاری خود در بازار به عنوان یک امکان منحصر بفرد استفاده کند. بسته بندی نفیس محصولات و هدایای ارزشمند با الصاق اعتباربخشی هولوگرام، رسانه ای جدید از هنر سه بعدی است که می تواند محصولات پر ارزشی را برای شما به ارمغان آورد.

هولوگرام یک محصول تصویری سه بعدی است که با تکنولوژی لیزر تولید می شود و جلوه های بصری منحصر بفردی از نام یا آرم گرافیکی در لایه های گوناگون و در عمق دارد. در واقع می توان گفت هولوگرام به عنوان مطمئن ترین برچسب روی کالاها شناخته می شود که به دلیل عدم امکان تولید برچسب همانند نمونه اصلی می باشد.

امروزه هولوگرام کاربردهای فراوانی دارد از جمله در کارت های شناسایی، بسته بندی محصولات، موارد امنیتی و …

اطمینان بخشی به یک محصول با اعتباربخشی هولوگرام

اطمینان بخشی به یک محصول از طرفی باعث جلب اعتماد مصرف کنندگان و از طرف دیگر باعث کاهش ریسک کپی برداری از روی آن می شود که موجب برندینگ بهتر و افزایش اعتبار تولیدکنندگان اصلی می شود.
برای شرکت هایی که در امر صادرات فعال هستند و یا محصولات آن ها در کشور از معروفیت برخوردار است استفاده از برچسب هولوگرام لازم و ضروری به نظر می رسد چرا که مصرف کنندگان از اعتبار هولوگرام آگاهی دارند و به محصولاتی که برچسب هولوگرام دارند اعتماد می کنند.

همچنین برای ایجاد یک وجه تمایز در بسته بندی کالا در بازاری که انواع مشابه وجود دارد از اعتباربخشی هولوگرام استفاده می شود.

کاربرد هولوگرام بر روی محصولات و بسته بندی ها

هولوگرام بصورت برچسب و یا تلفیقی از برچسب و لیبل بر روی محصولات و بسته بندی ها در صنایع مختلف از قبیل صنایع خودرو، آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی، صنایع دارویی، صنایع الکترونیک و صوتی و تصویری، صنایع شیمیایی و … که هم به عنوان پلمپ کردن محصولات و هم بعنوان نشان اصالت کالا، به کار می رود.

در هولوگرام امکان تلفیق سریال و یا بارکدهای 2 بعدی و میله ای وجود دارد که بصورت یکپارچه در یک هولوگرام ترکیب شده و اطلاعات مورد نظر شرکت را ارائه می دهد و بیشتر برای کسب و کارهایی که نیاز به تعامل با مشتریان دارند و از سیستم پشتیانی کامپیوتری برخوردار هستند کاربرد دارد.

شرکت ایران هولوگرام تولیدکننده هولوگرام در ایران

برچسب هولوگرامی به طور گسترده در تمامی بخش های تجاری و صنعتی برای محافظت از بدنه ها مورد استفاده قرار می گیرند. هولوگرام ها ابزارهای نوری پراکنده غیرقابل کپی و اسکن هستند.
شرکت ایران هولوگرام مفتخر است که بعنوان یکی از تولیدکنندگان هولوگرام در ایران آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد.

پیشنهاد میکنیم مقاله زیر را نیز بخوانید:

websepanta

پستهای اخیر

لمینت شفاف کارت پرسنلی

لمینت شفاف کارت پرسنلی یکی از روش‌های محافظت از کارت‌های پرسنلی در برابر آسیب‌های مختلف…

2 ماه

افکت های مختلف در چاپ هولوگرام

هولوگرام ها تصاویری هستند که به صورت سه بعدی گرفته شده و بر روی سطحی…

1 سال

تلفیق هولوگرام امنیتی با تکنولوژی RFID

تلفیق هولوگرام امنیتی با تکنولوژی RFID یکی از موضوعات بسیار جذاب امروز است. این تکنولوژی…

1 سال

مزایای چاپ چسب

در این مقاله مزیت های چاپ چسبی سعی کردیم اصلی ترین و مهم ترین نکاتی…

1 سال

کاغذ متالایز

کاغذ متالایز در واقع به گروه خاصی از کاغذها گفته می شوند که به دلیل…

1 سال

درجه امنیتی هولوگرام در مدارک و اسناد

اهمیت بسیار بالای برخی از مدارک و اوراق، از جمله مدارک هویتی مانند کارت شناسایی،…

1 سال