بسته بندی کالا توسط لیبل بسته بندی طلا کوب

لیبل بسته بندی طلا کوب

معرفی لیبل بسته بندی

ایده شخصی سازی لیبل بسته بندی طلا کوب و کالاهای چاپ و بسته بندی فراتر از یک فرصت تجاری است، چرا که با فراگیر شدن روش خرید اینترنتی، حجم تقاضای لیبل های شخصی سازی شده که مناسب ارسال کالا به مشتریان اینترنتی باشد بسیار افزایش یافته روشان ارسال می شدند گرفته است.

معرفی لیبل بسته بندی

لیبل بسته بندی طلا کوب و لیبل نقره کوب

در حال حاضر با این که محصولات نرم افزاری و سخت افزاری مختلفی برای تولید برچسب طلا کوب شخصی شده با کیفیت در بازار وجود دارد، به خدمت گیری این تجهیزات یک مساله و استفاده درست از آن ها مساله دیگری است.

بنابراین سوال این است که منافع حاصل شده از چاپ این لیبل بسته بندی برای مشتری و چاپخانه دار چه می تواند باشد؟ که مواردی از آن به شرح زیر است:


▪ ایجاد فاکتور با استفاده از برچسب نقره کوب :

یکی از کاربردهای اصلی، امکان تولید لیبل بسته بندی طلا کوب با یک کد امنیتی منحصر به فرد است که مانع جعل محصول شده و از نفوذ محصولات غیراصلی و نا مرغوب خارجی در بازار جلوگیری می کند.

رسیدن به چنین هدفی با به کارگیری فناوری های جدیدی نظیر رزولوشن dpi ۱۲۰۰ واقعی امکان پذیر شده است. برای مثال به وسیله آن می توان حروف ریزی به اندازه نیم پوینت را رندر کرد.

▪ بازاریابی آزمایشی

بسته بندی را برای تطابق با سلیقه مشتریان یک بازار خاص، به صورت منطقه ای می توان طراحی کرد و با استفاده از هولوگرام امنیت آنها را تامین کرد. بدین ترتیب هر چه اطلاع ما از نیاز و ذوق و سلیقه مشتریان منطقه ای کم یا زیاد باشد.

به همان نسبت می توان اطلاعات مناسب تر و مفیدتری را روی بسته بندی کالا با استفاده از برچسب طلا کوب یا برچسب نقره کوب به مخاطب و یا مصرف کننده منتقل کرد.

بدین ترتیب چاپ لیبل بسته بندی دیجیتال شرایط چاپ لیبل یا بسته بندی مرتبط با یک رویداد خاص را فراهم می کند و بسته به موقعیت های زمانی و مکانی مختلف، محصولات متناسب با آن را می توان تولید کرد


▪ کاهش انبار داری:

امکان تولید با صرفه تعداد کمتری لیبل بسته بندی طلا کوب ، ما را از تولید تعداد زیادی لیبل یا بسته بندی و انبارداری آن بی نیاز می کند. چرا که شرط لازم در روش های تولید سنتی برای رسیدن به سطح اقتصادی، تیراژ بالا است.


▪ استفاده از هولوگرام و بسته بندی:

آگاهی از روند بازار و داشتن زیرساخت های چاپ دیجیتال، زمینه لازم برای موفقیت شرکت های فعال در ارایه این خدمات را فراهم می کند و آینده از آن کسانی است که خود را با شرایط جدید زودتر وفق داده و از فرصت موجود برای سرمایه گذاری روی موضوعاتی استفاده کنند که در آینده بهترین فرصت های تجاری را برای آنها فراهم می کند.

چاپخانه های لیبل بسته بندی طلا کوب

تنوع خواهی بازار و پیشرفت های تکنولوژیک، چاپخانه داران برچسب هولوگرام را در حال حاضر و در آینده نزدیک با فرصت ها و چالش های زیادی رو به رو می کند،

چرا که از این دو فاکتور از یک طرف می توان در جهت ارایه خدمات نو و متناسب با ذوق و سلیقه جدید مشتریان استفاده کرده و بازارهای جدیدی را به روی شرکت باز کرد و از طرف دیگر به خاطر سرمایه گذاری های هنگفت مورد نیاز دچار چالش و دردسرهای سرمایه گذاری شد.

جزئیات بسته بندی با استفاده از لیبل بسته بندی طلا کوب

صورت بسته بندی ارتباط تنگاتنگ با سیاهه دارد و معمولا همیشه همراه با آن است. صورت بسته بندی بایستی ‏همانند سیاهه، تا سر حد امکان جامع باشد.

صورت لیبل بسته بندی طلا کوب ، در بردارنده جزئیات چگونگی بسته بندی کالاها، محتوای جعبه ها، کارتنها یا عدل های مختلف ‏و جزئیات وزن و ابعاد تک تک بسته های محموله می باشد. صورت لیبل بسته بندی در هنگام تصمیم گیری محل کننده در مورد حگونگی بارگیری محموله، ارزش مند است.

صورت بسته بندی برای مقدمات گمرکی، سندی اساسی ‏برای انجام بازرسی و نیز سندی مهم برای مشتری به منظور شناسایی محتوای محموله است.

استفاده از لیبل بسته بندی طلا کوب


‏اگر محموله صرفا شامل یک نوع کالا در بسته بندی استاندارد باشد باید بر روی آن لیبل بسته بندی طلا کوب لحاظ گردد و می توان اطلاعات بسته بندی را بدون هیچ ‏مانعی در سیاهه گنجاند. به هر حال، به عنوان قاعده ای کلی، بهتر است اطلاعات مالی و بسته بندی را به طور ‏جداگانه، به ترتیب در سیاهه و صورت بسته بندی نوشت.

راهنمای اطلاعات برچسب هولوگرام

• ارجاع به سیاهه، در مورتی که اسناد از هم تفکیک شوند.
• تعداد کارتن های هر یک از انوع کالا های مندرج در سیاهه
• در مورد هر یک از انواع کالاها، شماره های داده شده به کارتن های حاوی آن ها
• محتوای هر کارتن.
• ابعاد خارجی هر کارتن.
• وزن ناخالص هر کار تن.
• چگونگی بسته بندی کالا ها و درج لیبل هولوگرام ، اگر کالا ها به صورت پالت بسته بندی شده اند، باید این موضوع را ذکر نمود. اگر برای جابجایی آن ها ترتیباتی لازم است، باید آن را خاطر نشان کرد.
• چگونگی نوشتن نشانی بر روی کارتن ها و استفاده از شماره ها

پیشنهاد میکنیم مقاله زیر را نیز بخوانید:

مشکلات معمول صورت لیبل بسته بندی

• اگر ارجاع به سیاهه از قلم بیفتد، در صورت جدا شدن اسناد از یکدیگر، تطبیق آن ها ممکن است دشوار شود.
• اگر تعداد کارتن های حاوی یک نوع کالا ذکر نشود، کنترل نمودن محموله، دشوار تر خواهد شد.
• در لیبل بسته بندی طلا کوب اگر کار تنها شماره گذاری نشوند یا اشتباه، شماره گذاری شوند، ممکن است مقامات گمرکی و مشتری، دچار سردرگمی گردند.
• اگر محتوای محموله، درست توضیح داده نشود، شناسائی تک تک کالا ها دشوار خواهد شد.
• در لیبل بسته بندی طلا کوب اگر ابعاد و واحد اندازه گیری از قلم بیافتد، ممکن است شک و تردید هائی ایجاد شود.
• اگر وزن یا واحد وزن از قلم بیافتد ممکن است تاخیر هایی روی دهد.

ادامه مشکلات معمول لیبل بسته بندی طلا کوب

• اگر نوع بسته بندی یا اینکه از پالت استفاده شده است، از قلم بیافتد، ممکن است تاخیر هایی روی دهد.
• در لیبل بسته بندی طلا کوب اگر اطلاعات راجع به شیوه علامت گذاری محموله یا نحوه درج نشانی تحویل گیرنده بر روی آن از قلم بیافتد، ممکن است تاخیر هایی روی دهد.
• اگر تعداد کل بسته ها از قلم بیافتد، ممکن است مقامات گمرکی یا مشتری با تاخیر هایی در کنترل محموله روبرو شوند.
• اگر حجم کل محموله از قلم بیافتد، ممکن است تاخیر هایی در هنگام اندازه گیری محموله روی دهد.
• اگر وزن خالص از قلم بیافتد یا با وزن ناخالص اشتباه شود، ممکن است سوء تفاهمات و هزینه های اضافی به وجود آید.
• در لیبل بسته بندی طلا کوب اگر وزن ناخالص از قلم بیافتد یا با وزن خالص اشتباه شود، ممکن است سوء تفاهمات و هزینه های اضافی به وجود آید .

راهنمای صادر کنندگان برای تنظیم صحیح اسناد و استفاده از لیبل بسته بندی نقره کوب

• مطمئن شوید شماره و تاریخ سیاهه ای که در صورت بسته بندی به آن ارجاع داده می شود، ذکر شده است.
• تعداد کارتن های حمل شده از هر یک از انواع کالاهای مندرج در صورت بسته بندی را مشخص کنید.
• مطمئن شوید که شرح کالاها در صورت بسته بندی و بر روی لیبل بسته بندی طلا کوب ، شبیه به شرح کالاها در سیاهه است تا به این وسیله از سردرگمی و شک و تردید پرهیز شود.
• وزن ناخالص صحیح هر بسته و واحد وزن مورد استفاده را مشخص کنید.

لیبل بسته بندی نقره کوب


• Marks and Numbers (علائم و شماره ها): اصطلاحی در کشتیرانی است که منظور از آن، شیوه ای است که محموله علامت گذاری می گردد یا نشانی و شماره بر روی آن نوشته می شود.

امروزه متداول است که لیبل بسته بندی طلا کوبی را که بر روی آن نام و نشانی کامل گیرنده نوشته شده است، بر روی هر بسته می چسباند که در این صورت، باید از عبارت ( Fully addressed ‏دارای نشانی کامل) استفاده کرد. همچنین باید سیستم شمار گذاری مورد استفاده را دقیقا ذکر نمود.

به اشتراک بگذارید :

آخرین مقالات
دیدگاه‌ها
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.